Classificazione è struttura di ascensori

A struttura basica di l'elevatore

1. Un ascensore hè principarmenti cumpostu di: macchina di trazione, armadiu di cuntrollu, macchina di porta, limitatore di velocità, equipaggiu di sicurezza, cortina di luce, vittura, guida è altri cumpunenti.

2. Traction machine: u principale cumpunente di guida di l'elevatore, chì furnisce u putere per u funziunamentu di l'elevatore.

3. Cunsigliu di cuntrollu: u cervellu di l'elevatore, u cumpunente chì raccoglie è libera tutte e struzzioni.

4. Macchina di a porta: A macchina di a porta si trova sopra à a vittura.Dopu chì l'elevatore hè livellu, cunduce a porta interna per ligà a porta esterna per apre a porta di l'elevatore.Di sicuru, l'azzioni di ogni parte di l'elevatore seranu accumpagnate da azioni meccaniche è elettriche per ottene l'interlocking per assicurà a sicurità.

5. Limitatore di velocità è equipaggiu di sicurezza: Quandu l'elevatore hè in esecuzione è a vitezza supera a normale su è falà, u limitatore di velocità è l'attrezzatura di sicurezza cooperaranu per frenà l'elevatore per prutege a sicurità di i passageri.

6. Cortina di luce : una parte protettiva per impedisce a ghjente di chjappà à a porta.

7. U carru restante, guida di guida, contrappesu, buffer, catena di compensazione, etc. appartene à i cumpunenti basi per a realizazione di e funzioni di l'elevatore.

w-5b30934c5919b

Classificazione di l'elevatori

1. Sicondu u scopu:

(1)Ascensore di passageri(2) Ascensore di merci (3) Ascensore di passageri è di merci (4) Ascensore di l'ospedale (5)Ascensore residenziale(6) Ascensore varii (7) Ascensore per navi (8) Ascensore per visite turistiche (9) Ascensore per veiculi (10) )scala mobile

w-5b335eac9c028

2. Sicondu a vitezza:

(1) Ascensore à bassa velocità: V<1m/s (2) Ascensore veloce: 1m/s2 m/s

3. Sicondu u metudu drag:

(1) Elevatore AC (2) Elevatore DC (3) Elevatore idraulicu (4) Elevatore a cremagliera è pignone

4. Sicondu s'ellu ci hè un cunduttore o micca:

(1) Ascensore cù driver (2) Ascensore senza driver (3) Ascensore cù / senza driver pò esse cambiatu

5. Sicondu u modu di cuntrollu di ascensore:

(1) Cuntrolla di u funziunamentu di a maniglia (2) Cuntrolla di u buttone


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020