Sensu cumunu di sicurezza in ascensore!

Cù u prugressu di a sucietà, cum'è un tipu speciale d'equipaggiu per a vita di ogni ghjornu di e persone, l'elevatore hè ghjuntu in a vita di e persone di più in più.L'ascensore porta a ghjente luce è assai sangue è lacrime.Ci dispiace per quelli chì anu patitu disastru per via di operazione impropria è trascuranza.À u spinu di sti lezioni, hè assai necessariu per a ghjente per capisce chì l'operazione di l'elevatore è a scala scientifica sò assai necessarii.Allora a reta di l'infurmazioni di l'elevatori chinesa hà riassuntu in particulare un sensu cumunu di sicurezza in ascensore per voi per amparà è capisce!

 
1. quandu piglià una scala, per piacè vede s'ellu ci hè una marca d'ispezione di sicurità emessu da l'AQSIQ in l'elevatore.L'ascensore chì supera a data di prova hà un periculu di sicurezza.
 
2. quandu aspittendu a scala, per piacè cunfirmà u vostru pianu è u pianu di destinazione vi nni jemu, sceglie u buttone chiamari "rise" o "drop" bè, è stà nantu à u latu à facilità i passageri à marchjà fora di u ascensore.
 
3. quandu entre in a vittura, avemu bisognu di vede s'ellu hè in a pusizioni piatta, altrimenti pò causari danni.
 
4. ùn tuccari lu hall o porta di sedan à evitari tene mani quandu apre porte.
 
5. s'è l 'ascultore hè piena, piacè aspittà di u prossimu serviziu di u ascensore pacienza, è ùn aduprà u mètudu affollate à entre in a vittura ascensore.Ùn pruvate micca di piantà a chjusa di a porta di a vittura cù a manu, u pede o crutches, bastoni, bastoni, etc., è osservà a situazione à u pede di a vittura, cun cura è rapidamente entre è esce da l'ascensore.
 
6. carichi è scarichi merchenzie o scala paddle, ùn culpisce micca a porta di vittura per impediscenu a deformazione di a porta, affettendu l'apertura normale è a chjusa di a porta di a vittura.
 
7. quandu u ascensore hè in l 'ascultore, tene a manu di u zitellu strettu è piglià cura di u vostru animali.Avete bisognu di mantene a porta aperta quandu a porta hè aperta, o dumandate à qualchissia per aiutà à mantene u buttone di a porta in a vittura.
 
8. quandu u ascensore hè in esecuzione, per piacè lascià a porta quant'è pussibule, aduprà u bracciu in a vittura, stà fermu è tene bè;fate attenzione à l'indicatore di a stazione di strata è preparanu a scala in anticipu.Se l'elevatore ghjunghje ferma, se a porta ùn hè micca aperta, a vittura pò esse aperta secondu u buttone di a porta.
 
9. durante u funziunamentu di u ascensore, ùn squeeze o slap la porta ascensore, ùn tuccari lu buttone o canciari casually, accussì comu a causari lu ascenseur à malfunction è firmavanu a scala.Quandu l'elevatore corre, hè fora di cuntrollu di colpu.U taccu deve esse elevatu rapidamente.I dita di i pedi sustene u pesu di u corpu, squat, è mantene a vittura cù a manu per impediscenu a vittura di lavà a cima o chjappà u fondu.
 
10. quandu l'elevatore hà una carta di prublemi in u stratu, intrappulatu in a vittura di l'elevatore, per piacè ùn panicà micca, pudete aduprà u buttone d'alarma in l'auto o chjamate aiutu, a vittura è u pozzu sò ben ventilati è aria, l'ascensore hà una quantità di misure per assicurà a sicurità di i passageri, per piacè aspittà per a salvezza.Ùn pruvate micca di lascià a vittura attraversu altre manere periculose, cum'è pruvate d'apre a porta, o cù un battitu duru è pressu u pannellu di u funziunamentu, perchè l'elevatore pò curriri in ogni mumentu, è hè faciule per esse periculosu.

Tempu di Postu: Mar-04-2019