"Basta à succhiallu": i residenti castigliani dicenu chì l'ascensori rotti sò regularmente lenti, fora di ordine

L'abitanti di u dormitoriu privatu fora di u campusu U Castiglianu dicenu chì anu avutu prublemi di ascensore chì disturbanu a so rutina di ogni ghjornu.

U Daily Texan hà dettu in uttrovi 2018 chì i residenti castillani anu scontru segni fora di ordine o ascensori rotti.L'abitanti attuali in u Castilian dicianu chì anu sempre avutu sti prublemi più di un annu dopu.

"(Ascensori rotti) facenu solu fastidiu a ghjente è riduce u tempu per un pussibule studià efficace o stendu cù l'altri", u sophomore in ingegneria civile Stephan Loukianoff hà dettu in un missaghju direttu."Ma, principarmenti, fastidiu a ghjente è mantene a ghjente in attesa goffa."

U Castilian hè una pruprietà di 22 piani in San Antonio Street, pusseduta da u sviluppatore di l'abitazione di i studienti American Campus.U sophomore di radio-televisione-film Robby Goldman hà dettu chì l'elevatori castigliani anu sempre segni fora di ordine chì appariscenu almenu una volta à ghjornu o ogni ghjornu.

"Se ci hè un ghjornu induve tutti l'elevatori travaglianu in ogni mumentu di a ghjurnata, hè un bellu ghjornu", disse Goldman."L'elevatori sò sempre lenti, ma almenu funzionanu."

In una dichjarazione, a gestione Castilian hà dettu chì u so cumpagnu di serviziu hà pigliatu passi per migliurà u funziunamentu di i so ascensori, chì dicenu chì sò mantinuti bè è sò à u codice.

"U Castilian hè impegnatu à furnisce u megliu serviziu pussibule à i residenti è i visitori di e nostre cumunità, è pigliamu in seriu e dumande di affidabilità di l'equipaggiu", hà dettu a gestione.

Goldman hà dettu chì i primi 10 piani di l'altitudine sò parcheghju di i studienti, chì attribuisce à i so ascensori lenti.

"In fondu ùn avete micca una scelta ma di utilizà l'elevatori postu chì tutti vivenu à u pianu 10 o più altu", disse Goldman."Ancu s'è vo vulete piglià a scala, ci vuleria più di fà.Basta à succhiallu è campà cù l'elevatori lenti.

Allie Runas, presidente di l'Associazione West Campus Neighborhood, hà dettu chì l'edificazioni cù volumi più alti di residenti sò prubabilmente sfondate, ma ci vole ricunniscenza è discussioni per i residenti di i studienti per affruntà i prublemi.

"Semu cusì cuncentrati in i nostri travaglii à tempu pienu cum'è studienti chì tuttu u restu pò esse solu trattatu", disse Runas."' Aghju da mette solu, sò quì solu per a scola.'Hè cusì chì finisci cù una mancanza di infrastruttura è micca abbastanza attenzione à i prublemi chì i studienti ùn anu micca bisognu di trattà ".


Tempu di post: Dec-02-2019